4 mars 2011

Sjukare än vanligt ;)

Jag är sjuk :( vaknade i morse med en hals som var svullen och värkte, kunde knappt svälja. Jobba var inte att tänka på då jag kände febern komma. Är så trött på att hela tiden bli sjuk, jag brukar inte vara sjuk annars ( lite små förkyld räknas inte). Dagen har tillbringats i sängen med en bok och under mitt täcke. Har försökt mig på att plugga lite matte med men det funkar inte, antingen har jag totalt blockerat mig el så är jag helt enkelt för dum för att fatta :/ hur som helt är det skit jobbigt och magen tar stryk just nu, om det ändå vore över....
Men det är iallafall fredag och det tänker jag njuta av så gott det går, äta och mysa med familjen och bonus grabben :)förhoppningsvis mår jag bättre i morgon, då ska vi in till Kalmar och kolla på golv och spottar till taket. Men det klarar de av utan mig med så.... Bara att gilla läget. Det blev ett gnälligt inlägg men jag önskar er en trevlig fredagskväll :)

Inga kommentarer: