20 mars 2011

Söndag :)

Vaknade av telefonen vid halv tio idag, sov morgon :) Långfrukost och sedan ännu mera slöhet men vid hal tolv fick jag rycket och ställde till med värsta matlagningsracet. Här har lagats mat idag må ni tro, köttfärssoppa, kasslergratäng, pyttipanna m ägg och bruna böner. Matlådor fixade för hela veckan för min älskade man som börjar sitt campingliv i morgon och jag blir ensam i veckorna :/ tråkigt. tur att barnen finns här och driver mig någonstans ;) han med en sväng till netto med för att inhandla allt annat man kan behöva i en husvagn, nästan lite avvis för mannen gillar inte campinglivet men får vara där betydligt mera än mig som älskar det.
Vid halv fem tiden följde dottern och jag med grannen på ljusparty, massor med fina saker och det bjöds på något väldigt gott, kladdkaka med daim i och det var gott ska ni veta. hem och åt middag ja man kan äta efterrätten innan huvudmålet ;) diskat och plockat undan, hängt tvätt och fixat återvinningen, nu är jag skit slut så ha en bra söndagskväll, kramizar

Inga kommentarer: