19 mars 2011

Ständigt detta misslyckande

Blir så trött, trött på att ständigt misslyckas. idag åkte jag in till Kalmar med en ganska bra känsla i magen, sovit skit dåligt men det är en annan sak. Fick tentan och ramlade pladask ner till golvet, helt annorlunda än den någonsin varit, fattade ingenting. när den första paniken lagt sig och jag lyckades andas normalt utan att spy så började jag titta igenom den en gång till. Jag kunde lite men långt ifrån godkänt, så än en gång har jag misslyckats och det tar på en ska ni veta, även fast jag är "vuxen" och ska klara av motgångar så är det skit jobbigt och klumpen i magen blir bara värre och värre, snart går jag sönder :/ Känns som om jag aldrig kommer klara den här jäk.. matten. Vet att jag gnäller men ni måste förstå min besvikelse, den är enorm. På måndag har vi lektion igen och då ska jag fråga honom om vissa tal, tal som var obegripliga i mina ögon men kanske med en vettig förklaring så kanske jag med begriper.Men om sanningen ska fram så tvivlar jag stort.
Men något positivt finns det ändå :D solen skiner och det gör min stackars ledsna själ glad och vad jag har förstått så ska den lysa hela veckan. Ikväll är vi även bjudna hem till B och J och det ser jag verkligen fram emot, P kommer också vad jag vet så kortleken lär gå varm, kan jag behöva och troligen blir det en massa skratt med och god mat. Det behöver jag idag, lite skoj är aldrig fel.Hoppas ni som läser får en bra lördag, många kramizar :)

Inga kommentarer: