30 april 2008

Valborg :D

Ja febern är borta och jag mår faktiskt bra, undrar vad det var för onödig febertopp jag fick. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket alls, önskar att jag hade mina böcker till nästa del kurs så jag kunde börja läsa men det får bli nästa vecka, vi har fått alla uppgifterna och det var inte lite de begär av oss. Alla är trötta och slitna men det blir då ingen latmansgöra kan jag lova. I kväll är det maj brasa då..ska bli så där kul, gillar inte att så många djur som blir innebrända. Ska till hembygdsgården här i m-ås brukar vara lagom att gå dit, det små regnar med så det är bra att ha nära hem.
dottern har kommit hem efter borås resan, shoppat och haft kul. Precis som det ska vara då.
I morgon ska jag ta itu med mina trädgårdsland, de ser hemska ut men jag har inte haft tid så, nä ska skjutsa sonen till ett lan nu så ha en trevlig valborg men alla ungdomar ta det lugnt med drickan .

Inga kommentarer: