27 april 2008

En önskedröm :´/

I natt hade jag en dröm, en dröm om alternativ att få välja. Jag fick välja någon som jag skulle vilja träffa, jag valde min mamma. Jag stod utanför mitt klassrum när jag gick i sjätte klass och jag såg olika händelser som jag inte kommit ihåg förut, nästa stund kramade jag min mamma igen, otroligt vilken konstig känsla en dröm kan ge en, kände min mammas doft hur len hon var och hörde hennes röst.Allt utspelade sig i stockholm,Jag kände att tårarna rann på mina kinder och jag ville säga så mycket, berätta om min saknad efter henne men fick inte fram ett ljud. Sedan vaknade jag med rinnande tårar på min kind, önskar verkligen att jag kunde träffa min mamma igen om så bara för en kort stund, känna hennes armar runt mig och höra henne säga att allt kommer ordna sig, men det var bara en dröm.

Inga kommentarer: