7 april 2008

Tröttare än trött

Att man kan vara så trött så man nästan somnar stående, fattar inte varför jag är det men skit slut är jag. Är lite stel i kroppen idag men trodde faktiskt att jag skulle ha mer träningsvärk än vad jag har, det var så himla kul önskar att man kunde åka in till helgen igen och spela men det får bli en annan gång. det var en himla rolig resa in, kompisen höll nästan på att förlora körkortet men klarade sig med saftiga böter och vi som låg precis bakom klarade oss precis pga att vi låg så nära.. radarn missade oss ibland har man tur. poliserna är på hugget i kalmar län just nu man får passa sig när man åker till skolan.
Har varit och solat, skönt med värmen och att få lite färg men sitter ute en hel del när solen är framme och det börjar synas nu, kul.Önskar att sommaren snart var här det känns som att det går fort veckorna springer iväg och visst snart är det sommar som man har längtat efter men vips så är det höst, tyvärr går det lika snabbt åt det andra hållet. Ja man är aldrig nöjd.
Nåt som gör mig orolig idag är vad som händer i vårat samhälle, tänk på denna lilla flicka som är borta, borta från tryggheten i sitt hem, kan inte för mitt liv föreställa mig den smärtan att inte veta vart mitt barn befinner sig, inte veta vad som hänt eller om barnet kommer tillbaka. Att det kan finnas människor som men mening skadar andra människor och barn för nöjes skull eller sjuka lustars skull, nä vart är vårat samhälle på väg. Jag hoppas och ber att detta lilla barn snart får krypa in i sin mammas famn och bli kramad som bara en mamma kan och veta att allt kommer bli bra och att hon inte behöver vara rädd längre, inte för något. Tänker på hennes föräldrar i kväll och tänder ett ljus. Det ska lysa varje kväll tills hon är hemma igen eller har hittats.

Inga kommentarer: