18 april 2008

Så duktig

I dag vaknade jag med väldigt ont i halsen..precis det som inte får hända tänkte jag, ungarna for och jag valde mellan att krypa ner i sängen igen eller sätta igång med något, valet var svårt men jag valde att vara uppe och det var bra. Jag har fått så mycket gjort idag, jag har städat hela huset både uppe och nere, kliniskt rent, tvättat och badat de ni är nog två år sen jag låg i badkaret senast kändes det som men som vanligt kunde jag inte koppla av , så det blev bara 20 minuter ungefär. jag tror att smirre hade mer roligt än jag hade iallafall. har skrivit färdigt min hemtenta känns också väldigt bra. Gick en långis och beställde tid hos frissan åt sonen på samma gång, det är faktiskt ganska så orättvist, han har så mycket hår så han kunde gott dela med sig lite till mig, har knappt nåt kvar tycker jag :(. Det är inte slut än, jag har även lagat god mat, köttbullar med potatis och grädd sås massor av grönsaker är väldigt mätt just nu, men jag diskade på en gång och startade diskmaskinen och detta betyder ? hela kvällen är fri till att göra vad jag vill, så himla skönt. men tyvärr så har jag fortfarande ont i halsen, lite värk i kroppen med och det oroar mig lite faktiskt, Har inte tid med att vara sjuk, känner mig ganska stressad för det är en hel del som ska göras + omtentan nästa lördag då. Men vi tar en sak i taget annars går ingenting. Ska gå en sväng nu med min darling, vi ska köpa knaster till katten som jag glömt nu i ca 1 veckas tid, stackars katt. Katten ja han var i slagsmål idag igen, hår tussarna bara rök och min kära man fick gå i mellan, ja han är duktig fastän han står bunden. Nä promenad nu då kanse köpa nåt gott :D det är ju fredag ju :D

Inga kommentarer: