1 maj 2008

Vänner ?

Vad är en vän egentligen? är det någon som ska vara där för en eller en som kommer och går? Ja det är en svår fråga, har inga som jag kan säga är min allra bästa vän, har många vänner men inte en speciell som man kan prata om vad som helst med, ibland behöver man ha det. Känns tomt när vårat kompis gäng nu håller på att splittras, vi har haft så himla kul ihop men några har valt att börja umgås med ett annat gäng och då splittras vi ju, visst så är det och det är något man får acceptera men jag saknar ändå oss om man säger så. Igår var det så himla varmt och skönt men idag regnar det och blåser, är sånt väder som man inte vill göra någonting precis. Sonen är inte hemma han har lanat inatt och dottern är hos en kompis bara älskling och jag kvar,vad gör man då? Är det så här det blir när barnen flyttar hemifrån, har man så gott om tid att man inte tar sig för att göra någonting? ja det blev många frågor om någon har ett svar så lämna gärna en kommentar:D
Har faktiskt gjort något idag, jag har rensat ur en garderob med gamla äckliga täcken och fixat fint där, varför ska man spara på sånt som man inte använder sig av, helt i onödan. måste börja rensa ut hela huset är fullt med skräp och det börjar bli överallt nu, måste slänga och slänga. Måste ha plats för alla nya saker som kommer, ex ett nytt kök :D. Vill ha hela köket hemma innan jag börjar, vill inte stå där och vänta för att en bänk skiva inte fanns eller att handtagen var slut. När jag el vi börjar med köket ska allt vara hemma. LÄNGTAR så mycket efter det, ska bara besöka banken först.

Inga kommentarer: