6 maj 2008

Magsyra :(

Gårdagen var okej, var nervös innan men det gick bra, lärarna bjöd på väldigt smarrig kaka..muta eller? Men det är väldigt mycket att läsa och göra men det gäller bara att ta en uppgift i taget om man nu kan det mina jäv.. böcker har ju inte kommit. Hur ska jag hinna läsa en hel bok till på fredag + att skriva ner mina egna reflektioner om jag inte har boken, snacka om att få magsyra. men idag har jag arbetat på bra, har gjort klart en uppgift tills på torsdag och innan nu i helgen fixade jag två andra saker som vi ska göra känns bra. Men det största hotet på denna delkurs blir att läsa den engelska boken, play, development and early education ja ni ser bara texten. Men jag får väl försöka förstå så gott det går men det är mest fackord mm så det blir väl en lätt sak hmmm :( Vill ha fint väder i helgen, helst på lördag när jag sitter och svettas på omtentan, nä men jag vill åka över till öland och hälsa på ett par kompisar som renoverar sitt hus, har inte sett det på länge och tror att det har hänt massor med spännande saker där. men nu ska jag vara duktig och sätta mig och läsa till tentan..måste ...måste...måste bara klara den .

Inga kommentarer: