21 maj 2008

Tiden springer iväg....

Deppig vet inte varför men känner mig allmänt deppig. Handen börjar sakta bli normal förutom färgen då men jag får inget gjort. Har gått här hemma nu i två dagar och inte gjort någonting, snacka om att utnyttja tiden dåligt. Har massor att skriva, massor som jag behöver kolla upp men inte då Så jävla le på allt just nu. Vill ha sommarlov..slappa...äta gott..sovmorgon med frukost på altanen. åh vad jag längtar dit.
På söndag är det Mors dag, ska åka och plocka liljekonvaljer och sätta hos mamma, bara det nu inte varit för kallt bara utan att de har hunnit slå ut. Är en väldigt vacker blomma. Svärmor och resten ska grilla här hos oss på söndag så det blir till att stå vid spisen men det får gå grillat är inte fel.
Lite andra tankar..sitter och läser en hel del bloggar, och tycker att det finns mycket intressant att läsa. Vissa är otroliga på att få ihop sina texter, vissa är däremot otroligt ytliga. Nu får jag väl skit men när man bara skriver om hur snygg man är och vilka kläder man köper, hur mycket man springer på krogen ja jag tycker personligen att det inte är något liv, nu är jag då betydligt äldre än dessa tjejer men ändå, jag hoppas att de stannar upp någon gång och tänker efter vad det är de håller på med, livet kan väl inte bara gå ut på att shoppa, festa, strula runt, får de inte mega ångest? Vem är jag som får kritisera andra, ingen kan jag säga, det är bara en tanke som slagit mig. Men in trees ikväll då :D bra program tycker jag som nästan aldrig tittar på tv längre, har medvetet inte börjat att följa nån serie för jag hinner inte se dem och då blir jag bara sur, oftast sitter jag här vid datorn och skriver något till skolan, snart slut med det för denna termin men om jag har tur så får jag fortsätta nästa med och det vill jag, konstigt nog men inte just nu bara. Knäpp jag är.

Inga kommentarer: