9 maj 2008

Dax igen då :)

Ja då sitter jag här kvällen innan tentan, nervös nä jag är faktiskt inte nervös, känns lite konstigt. Jag hoppas bara att jag är lika lugn i morgon. Tänk om det för en gångs skull kunde fungera att jag klarade av det.Ja vi får väl se, det värsta är ju att det ska vara 25 grader varmt och solsken och jag ska sitta inne och svettas, gillar inte riktigt den iden. men det är väl bara att se glad ut och gå dit. Sen har de bytt ställe med ska vara på västra gård, hade inte en aning om var det låg men en snäll klass kamrat följde med mig efter lektionens slut idag så nu vet jag, känns bra. Har inte läst så mycket i eftermiddag, en tjej i klassen sa att man skulle inte läsa kvällen innan men lite var jag ju tvungen, blandar ihop en del men jag kan inte göra mera. Så om det nu är någon som läser det här, ni kan väl hålla tummen, känner att jag behöver det. :D

Inga kommentarer: