15 maj 2008

Minisemester

Idag i skolan satt vi och pratade om att gifta sig, vi som är gifta berättade och det blev en sån härlig stämning. Jag minns denna dag med en sån glädje, en sån kärlek till min älskling. En av tjejerna ska gifta sig nästa år och jag blev nästan avundsjuk för det är en sån underbar händelse. Min man och jag ska till Öland i helgen med husvagnen, först skulle båda barnen med men sen hoppade en av och idag även den andre så det blir bara vi två :) men det gör inget, liten mini semester bara vi sååå mysigt. Vädret ska inte vara det bästa men det är trevligt sällskap så det gör inget, vi ska hjälpa till lite med det vi kan, de håller på att bygga om ett hus och på kvällen ska vi bara ha det mysigt. Ser fram emot detta faktiskt men jag ska vara duktig med för läxböckerna får allt följa med, känner lite ångest över att lämna dem ensamma hela helgen :). Sitter och äter godis inte så bra ska ju minska ner det men det är svårt för det är så gott. Läst mycket om Cambridges och har lite funderingar till att ta en kur, ska inte gå ner mängder men så där 5 kg skulle sitta fint innan sommaren, för jag vet att börjar kg att försvinna så går det mycket lättare att fortsätta själv efter. Men det tål att tänkas igenom, dyrt är det och ja jag har inte flera invändningar :) Undrar bara om det smakar för jävligt som allt annat pulver gör? Ja men vill man vara fin får man lida pin sa alltid min underbara mamma. Är det någon som testat Cambridge så kan ni väl skriva en kommentar för jag skulle gärna vilja veta. Medium ikväll lite godis( om det inte är slut då)ser fram emot det. I morgon har vi en intressant föreläsning med en logoped, ser jag fram emot. Nu ska vi hämta hem min älskade husvagn så tjingeling :)

Inga kommentarer: