27 maj 2008

Så jävla berörd :`(

Blev så jäv.. berörd. det värker i mitt bröst och tårarna bara rinner. Fy fan säger jag bara , jag lider med er. Var ute och kollade runt på mina bloggar och fastnade hos en som jag länkade vidare på jag hamnade hos en familj som mist sitt lilla barn. vilken fruktansvärd obegriplig onödigt och varför ska detta hända? Varför kan inte alla få denna otroliga känsla att ha sitt barn hos sig? varför ska det vara så orättvist? Man ska vara glad för varje sekund man får tillbringa med sina barn man vet aldrig hur länge man får ha dem till låns. nu går det inte att gå och vara orolig jämnt och ständigt (men det är man ändå) för då blir man nojjig. Jag lider med alla dessa föräldrar som förlorar sina barn, att aldrig få se dem växa upp, se deras första steg, höra deras första ord, aldrig se dem börja skolan eller ta studenten, gifta sig och få barn. jag har under mina levnadsår, de har blivit ganska så många nu märkt att de som man älskar mest är de som försvinner först, inte jämnt men för mig. Därför älskar jag mina barn varje sekund av dygnets alla timmar, minuter och sekunder så länge jag bara kan för det vore förödande för mig att förlora dem. Jag älskar alla i min närhet med för dem vill jag inte heller förlora men det är på ett annat sätt. jag hoppas innerligt att dessa alla föräldrar försöker igen att få ett barn, det betyder inte att man glömmer det första men alla förtjänar att få ett eget underbart litet barn. På en video som visar alla dessa små söta bebisar som tyvärr lämnar oss sjunger det en kille med en sån underbar röst så jag får gåshud, sången passar så otroligt bra till alla dessa underbara bilder. Ja jag blev så berörd att jag ska nu gå och tala om för mina älsklingar att de är det bästa jag har(tror att de tycker jag är hel knäpp) det är mitt sätt att säga JAG ÄLSKAR ER :)

Inga kommentarer: