23 maj 2008

Bio :) det menningslösa får vara hemma

Allt känns så meningslöst just nu, orkar inte med mig själv och då ska man skriva en hemtenta med, blir inte så bra kan jag säga. Har inte skrivit 10 ord och det känns som om det inte kommer bli flera, måste få lite inspiration men var hittar jag den? jag hoppas att efter redovisningen på tisdag ska det lossna för annars ligger jag risigt till. I kväll ska vi på bio, ska bli så roligt älskar bio :) Ska se Indiana Jones gillar action och det hoppas jag att det blir, en stor skål med popcorn i knät sen bara flyga med i handlingen = underbart. Undrar egentligen varför man gillar att bli så trollbunden? Har man ett tråkigt liv (nä inte speciellt)gillar man bara att få spänning och glamour, Ja vem vet men jag älskar det iallafall. Var hos mamma idag och satte blommor, rosor. Blev fint men det börjar bli dags att plantera nytt igen men inte just nu orkar inte och det ser inte så hemskt ut. Ska dit på söndag med liljekonvaljer det kommer bli fint med oranga rosor och vita liljekonvaljer. Svärmor och svärfar var precis här och lämnade in fläskfilen till Mors dags middagen på söndag, blir jag som lagar men skit samma. gott ska det bli iallafall, älskar att grilla. Vill att jag ska ta tag i mitt liv just nu och börja skriva..men hur fasen gör jag det då??

Inga kommentarer: