31 maj 2008

Händelse full helg :0

Ja denna helg har då inte varit så lugn..men väldigt kul. Började i torsdags att mitt öga korkade igen, vet ej varför men det såg hemskt ut och gjorde ont , fredag blev det besök hos doktorn som sa ögoninflamation = pencellinsalva i 5-7 dar okej. sen på eftermiddagen var vi i hembygd parken och tittade på alla vackra människor som skulle på bal, Challe var så vacker så man blev tårögd, fattar inte vad de har blivit stora snabbt. Fotade massor, de ligger på BDB om någon vill se. På kvällen fick vi besök av ett par kompisar och satt och snackade och tittade på Bond. Idag lördag har jag varit på Blusen hela dan, är ganska så röd för solen har visst tittat lite för mycket på mig tror jag men det är så härligt att bara gå omkring och lyssna på bra musik och se på alla människor. kul att lilla mönsterås kan dra så mycket folk och det är en salig blandning av folk med, roligt. Dottern har jobbat och sålt triss lotter så jag har gått lite med olika människor, syster yster var med en stund, alltid lika kul. Nu då är det bara ångesten kvar för tentan har jag då inte tänkt på sen i torsdags och det är inte så bra va, men vad ska man göra när inspirationen är miltals iväg??? I morgon tar jag tag i den igen, idag skiter jag i skolan. Jag klarade inte den sista tentan, som vanligt börjar bli van nu, men det känns lika jobbigt varje gång. är mer och mer inne på att hoppa av och påbörja den andra istället, då blir jag förskollärare istället för tidigare lärare. Jag vill ju inte vara i skolan precis. Är det inte bättre att göra något som jag vill än att kämpa här och ändå inte vilja vara i skolan, nja jag tänker så det knakar, har inte fått något besked än att jag kommer in men jag hoppas att jag gör det. Gå gärna in på BDB och kolla in bilderna från balen och blusen de ligger där, ja en del av dem iallafall blir för många att lägga ut alla jag tar. Njut av solen det gör jag kanske lite för mycket för nu börjar jag bli redigt röd :( ont i natt då ja... Ha det så gott alla ni som läser ????

Inga kommentarer: