3 juni 2008

Skatte återbäringen, jo jag tackar jag :)

Gud så skönt pengarna kom innan vi åker till Stockholm, nu ska här handlas...så gott alltså. Ska bli så roligt att åka ser fram emot det väldigt mycket, fint väder ska vi få med så det blir Gröna lund på fredagen, skansen med kanske det får vi se hur mycket vi orkar, sen en heldag i stan med massor av affärer, kan det bli bättre? Sen höjd punkten..konserten med Celin Dion, har suttit och lyssnat på nya skivan den är bra, väldigt bra. ja det ska bli kul.
Jag är klar med min hemtenta den ska in till kalmar Högskola i morgon, så skönt att bli av med den, troligtvis kommer den tillbaka för komplettering men det får jag ta då. Nu har jag officiellt sommarlov, Hoppas att jag får lite jobb bara annars blir det en fattig sommar :( men jag har bestämt att jag ska inte gnälla utan göra det bästa av situationen, då blir det nog bäst. Har varit på plast party ikväll, handlade inget till makens glädje, han tycker att hela köket är fullt av plast men det är det inte, inte än iallafall :)njut nu av kvällen den är underbar :)

Inga kommentarer: