29 juni 2008

Beroende eller inte ?

Kan man blir beroende av andras bloggar? Följer 3-5 st och börjar alltid dagen med att läsa dem, vet ej varför men det är intressanta tankar och händelser som de delar med sig, man får en inblick i någon annans liv och ser att allt är faktiskt inte perfekt hos andra heller, tycker det är så skönt att läsa det. Man tror alltid att det är bara hos en annan det är kaos hos men det läser man ju om hos de andra med, alltså är mitt liv inte så kaotiskt som jag trodde. Sedan jag började blogga har jag mått bra faktiskt, det har känts bra att kunna skriva av sig sina tankar om någon läser bryr jag mig inte så mycket om men visst en kommentar ibland är ju kul :D
Så vad jag vill göra är att tack den tjej som faktiskt fick mig att börja blogga, har följt henne ganska länge och kände att det kanske är en grej för mig ändå. Jag kan ju inte skriva ut hennes namn för hon vet ju inte vem jag är men du ska ha stort Tack iallafall. jag mår mycket bättre än jag gjort på länge.
Nu ska jag iväg och spela bil bingo så håll tummen för mig, vore kul med en liten vinst :)

Inga kommentarer: