12 maj 2008

Helg :)

Okej mycket tankar i mitt huvud just nu, när vet man om nåt är bra eller dåligt? Tycker att man skriver och skriver, man blir nöjd och tycker att man gör ett bra arbete men vem kan sen säga nej det här är inte bra, vem har rätt att döma ut något som en annan person skriver och tycker är bra. vem har rätten att döma oftast vet de som rättar inte speciellt mycket om den personen som de läser av, tycker bara att det är fel att dömas för saker som man själv är nöjd med men inte duger för någon annan. Nog med det bara lite tankar.
Har haft en bra helg, fredags kväll, lugn och lite plugg. Lördagen vaknade tidigt och fixade ordning lite frukost och läste tidningen, pluggade lite, älsklingen kom och pussade mig lycka till när jag skulle åka, inte nervös men som vanligt när jag går in genom dörren ja då kommer det fjärilar i magen. Tentan var ganska så förenklad så det är väl nästan dåligt om jag nu inte klarar den, men som sagt mina formuleringar duger ju inte så vem vet. Kände mig lika nöjd som jag brukar när jag har skrivit. Ut på stan, det var livat värre, var väldigt mycket ungdomar ute på stan i alla möjliga utstyrslar, de sålde Extasen, gick och fönster shoppade till klockan var 13.30 ca då satte jag mig i bilen och halv sov tills S och A kom. Var helt slut kändes som om hjärnan lagt av, hemåt och hela eftermiddagen och kvällen gick i lugnets tecken, halvsov framför tv och tittade på körslaget, Cans vann ju och det tycker jag var kanon bra, han var bäst. Söndag då ja med ett sånt kanonväder hamnade jag i en solstol med en skol bok, solen gasade och jag läste och läste, inte så bra solen tittade lite för bra på mig lite röd hm inte så bra. Åkte till ett par kompisar och grillade på kvällen, var väldigt mysigt, god mat och bra sällskap då har man inget att klaga på :D
Sen var det måndag igen, skit trött och ville inte gå upp men det gjorde jag ändå, ungarna till skolan och jag städade hela huset och tvättade med, så duktig. Sen läste jag de sista kap i boken och sen kompendiet och skrev mina reflektioner, nöjd nja kanske blev inte så bra men det får duga. Hoppas vi får sitta i grupper och diskutera för det ger mest tycker jag än att bara sitta och lyssna när någon pratar.
Sängen nu då så man är pigg och glad i morgon när man ska till skolan :D

Inga kommentarer: