18 november 2010

Torsdag den 18 November 2010

Fick sovmorgon och det var välbehövligt, tror att penicillinet har satt igång allt på en gång känner mig skit dålig. igår nös jag och det kom snor ur ögat :0 urk höll på att spy inget roligt. Men nu så här på eftermiddagen känner jag mig som en människa igen och det verkar ju lovande ;) Hela dagen har jag tillbringat framför datorn ( trött nu) men har fått ihop lite bra saker (hoppas jag) som vi kommer kunna använda oss av eller det får vi ju se. Nu känner jag inte för att plugga mera men sitter väl en stund till för att vara duktig. På förmiddagen snöade det utanför mitt fönster, i oförsig stora blöta flingor men ändå. Är lite delad i frågan om att vilja ha snö och inte !!! Är det kallt och den ligger kvar är det ok bara det inte kommer 2 m på en gång ( jobbigt att skotta) men när det bara blaskar då kan det fasen vara. Är arg på mig själv :/ för första gången i mitt liv har jag slarvat bort ett USB och det just nu med allt examensarbetet på :( känner mig totalt värdelös, hur sjutton kan jag ha glömt bort att ta med mig det hem?? fattar det inte och nu ska vi inte in förrän på måndag och det är inte stort chans att det siter kavar i datorn då inte :/ Så arg på mig själv.....
Nä har inget att skriva om så ha det bra :)

Inga kommentarer: