3 november 2010

Onsdag den 3 November 2010

LEDIG, underbara ord. Låg och smakade på det ordet en lång stund i morse innan jag insåg sanningen... men just när jag låg där i min varma säng och hade det bra (men ensamt)så var jag nöjd. Tyvärr kan man ju inte ligga i sängen och dra en hel dag så upp kom jag och efter en frukost med tidning så tog jag tag i mitt pluggande. Jag har slitit ordentligt ska ni veta och nu finns det 3 sidor med dravel färdigt :) Får nog titta igenom det ordentligt ett par gånger för vet i sjutton vad jag skrivit på flera ställen men det blir bra i slut änden ( det är vad jag inbillar mig i allafall ;). Jag har haft en mängd med pauser och hunnit dra en sväng med min älskade (not) snabel vän och toaletten är sanerad. Tvättmaskinen går och jag har hunnit luncha som ni ser en kanon ledig dag ;) Vid halv tre tiden kommer syster yster hit och vi ska gemensamt åka ner till kyrkogården och fixa graven. Köpte ett väldigt fint hjärta i går och det kommer bli fint när den kommer på plats med lykta och allt.
Sonen hör jag inte ett ljud ifrån så jag får hoppas att allt är bra ;) annars lär jag väl höra det. Saknaden är stor dock :/ är för tyst på hans rum men det är väl så framtiden ser ut så kanske lika bra att vänja sig. Känner för en promenad men vädret är inte så inbjudande men kläder har jag ju så det får bli en lite senare, nu ska jag läsa på lite inför vårt rollspel i morgon, lite blandade känslor. Inte för att jag är rädd för att spela teater men när man vet att man bedöms utifrån sina prestationer då blir det lite nervigt kan jag säga :/ men spela kan väl alla så det är bara att prata på och hoppas det funkar för oss alla.

Ha det så bra kramizar :D

Inga kommentarer: