5 november 2010

Fredag den 5 November 2010

Varit ledig idag men har ändå tillbringat förmiddagen i Kalmar med bästa M, vi satt och gick igenom vår C-Uppsats och nu är det bestämt. Känns klockrent och nu gäller det bara att vi får igenom det med ;)Sedan kom mina två ungdomar och en av hennes och så fikade vi,love it.Att fika alltså ;). Under tiden som vi pluggade då passade sonen och dottern på att shoppa lite, sonen en ny jacka, två t-shirts och dottern en tröja. jag ingenting :/ som vanligt men jag handlade mat och det behövs ju det med ;) Sen hem. Har faktiskt bara tagit det lugnt, känner mig sket slut och behöver allt ladda batteriet inför måndagen när det kör igång i 110 mot examen ;)Har dock hunnit att tvätta tre maskiner, lagat mat, fixat i husvagnen i vinter förrådet. Även i år så har jag varit med att ta ut husvagnen och städat den, sedan har jag varit med och sätta in den och städat den men sovit i den har jag inte, lite orättvist jag älskar det och maken hatar det men vem får sova i den ....;) inte är det jag inte. Nu ska jag pallra mig ner en trappa och titta på Nikita, en ny serie som började i går men alldeles för sent för mig, behöver min sömn. Så jag önskar er alla en trevlig fredag :)

Oj jag höll på att glömma, svärfar hade haft en hjärtinfarkt men mår mycket bättre nu, underbart i mina öron. Kramizar :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Åhhh så underbart skönt att han mår bättre.
Kram