6 november 2010

Lördag den 6 November 2010

Grått, trist och regnigt en bättre lördag kunde det allt ha varit. man blir inte precis sugen på att göra någon kan jag meddela. har dock gjort lite ändå. Var i Ålem och fixade till mammas grav och tände lyktan, det ösregnade hela tiden så jag blev genomblöt men fint blev det och jag torkar ju ;) Var förbi en sväng hos farbror men han var inte hemma. hann precis hem då maken meddelade att svärmor ville ha sällskap in till Kalmar och hämta hem svärfar (pust) vill ju så gärna åka in till Kalmar idag med ( är ju aldrig där eller )Men vet att hon inte gillar att köra bil och inte är hon någon speciellt bra bilförare heller så det är bättre att hon sitter bredvid. Så sagt vi drog in till Kalmar och vet ni det hade inte förändrats sedan i natt ( fick hämta hem en onykter dotter då nämligen )hämtningen gick bra och vi skulle ju till ett Apotek med och det ni det tog tid för han skulle ha typ halva apoteket :0 jösses vad medicin. Otroliga priser med en kostade 1500 kr alltså det är ju hemska priser. Men det fanns ju en annan betydligt billigare variant som var precis lika bra som den dyra men jag fattar inte poängen? finns det verkligen någon som betalar 1500 kr för en ask när det finns en billigare? Ja jag säger då det ;) ett snabbt besök på en data butik och ett Game card inköpt till sonen så åkte vi hem, släppte av svärrisarna och åkte och handlade lite gott, blir varm smörgåstårta här ikväll framför brasan, mys det. Nä denna dag lär inte gå till historien som den som det hände något roligt på, inte här i allafall ;) ha nu en trevlig lördagskväll. Kram

Inga kommentarer: