17 juni 2010

Torsdag den 17 Juni 2010

Kanondag idag med just nu flyter allt på bra måste jag säga, vågar knappt för då vänder det väl ;)Var ledig på förmiddagen och passade på att tvätta och lite annat tråkigt. Lunchade för mig själv då dottern stack till Kalmar och shoppade lite ( den som ändå kunde det ;) )På eftermiddagen var det dags att arbeta lite på fritids :) kan inte säga att det var speciellt slitsamt men däremot roligt ;)

När jag kom hem var min älskling hemma, underbart :D Nu är det helg och det ser jag fram emot. I morgon är det student för T och A. Vi ska fira t ordentligt det förtjänar hon efter 3 års slit. Kan däremot inte förstå att det är ett helt år sedan jag hade student här hemma. Detta år har sprungit mig förbi.....

Nu är jag nyduschad och är svettig ändå inte så nice när man ska krypa ner i sängen :/ får öppna lite tvärdrag så vi blir riktigt förkylda ;)

Nä bättre att lägga sig för i morgon är det som sagt var mycket både student och vandring hela natten.

Ha det bra kramizar :D

Inga kommentarer: