22 juni 2010

Tisdag den 22 Juni 2010

Deprimerad :/ Vet ni att vara sjuk är verkligen tråkigt. Man är bunden inomhus och det värker både här och där och inte blir det bättre av att solen skiner utanför och bara lockar en att komma ut...men nej då man orkar inte kliva ur säng/soffa/eller stol. I två dagar nu har jag enbart suttit vid datorn och spelat Sims, just nu är det skit tråkigt men skönt att ha ändå för annars hade jag nog blivit nojjig. Har feber i dag med och näsan ja den är värre än niagarafallet :/ det tar liksom aldrig slut. Som om detta nu inte var nog så har det tillkommit en liten rethosta med så jag går och hostar till och från. Var nere på läkarmott med sonen i dag men troligt vis så var jag den i väntrummet som var sjukast, ironiskt eller hur ;)Fick remiss till ortopeden med hans knä och det gillas, nu kanske det blir utrett varför han ständigt har värk i benen. Själv tryckte jag i mig panodil och nässpray och fortsatte att spela sims. Sonen och L åkte iväg och skulle spela golf och till och med det lät roligt. Jag är så extremt uttråkad och vet snart inte vad jag ska göra!!! jag orkar ju inte göra nåt ://////. Vill bara sova med det kan jag inte heller. Nä sluta gnäll och se det från den positiva sidan, är man sjuk nu så kanske man slipper det senare i år ;) eller inte. ha en bra dag på er där ute i solen och njut från mig med. Kramizar från en sjuk, uttråkad, ledsen, snorig, hostig.....

Inga kommentarer: