2 juni 2010

Onsdag den 2 juni 2010

Solen skiner :) jag blir så glad men arg på mig själv. I går när det var mulet och grått hela dagen satt jag och glodde på film istället för att städa. Visst det var hel mysigt, men det straffar sig ju själv idag. Såg Dear John och den var så jäv.... bra, se den om ni får tillfälle. Sedan såg jag hela Tillbaka till Eden, en serie som gick på det goa 80 talet och som jag såg. Var kul att se den igen även om kvalitén inte var kanon. Men nu har jag sett den i alla fall och är nöjd. Den var bra på sitt sätt ;)När vi var klara med detta så hade nästan hela dagen gått och då fick jag minsann lite panik men vad kan man göra då?? gilla läget och fortsätta slappa. ibland behöver man en sådan dag. S var helt chockad i alla fall, det händer inte så där ofta menar jag ;)

S var och skrev de nationella proven i går med i matte C. Ni hör det låter till och med svårt. Hon kom hem och var hel deppig, sa att det gått åt pipan totalt, hade varit skit svårt mm. Men efter ett par timmar så nös hennes telefon och K skrev att hon hade klarat sig :D snacka om glädje. nu ska hon bara få sitt betyg så vi kan komplettera in till Universitetet i Kalmar och sedan bara hålla tummen att hon kommer in :) kan jag säga att jag är väldigt stolt över henne :D Hon har läst in en matte kurs på 2 månader som man annars läser över en termin på gymnasiet, hon är duktig min S :) Nu skryter jag men det är hon värd. nä nu får jag allt sätta fart, ska starta maskinen med och sedan ta en sväng om med dammsugaren och moppen ;) har jag tur sen så lyser solen fortfarande och då ska skorna på och en långpromenad gåss. Ha det så bra alla människor och njut av solen :)

Inga kommentarer: