11 juni 2010

Fredag den 11 Juni 2010


Jobbig natt, har haft en väldigt hungrig katt som har hållit mig sällskap ganska så intensivt. men det tar jag han förstår ju inte varför han inte får mat. Lämnade honom hos veterinären och det kändes inget vidare, han bara skakade stackarn, hem. Får ett samtal lite senare av just veterinären :0 De har börjat undersöka smirre och innan han fick spelet trodde sig vet att hon hann höra ett blåsljud på smirre,ett blåsljud på hjärtat. :´´(

Hon ville ha min tillåtelse att fortsätta planeringen av nedsövningen men att jag måste vara medveten om att det kan bli komplikationer, nu mår jag skit. jag var tvungen att välja mellan pest och kolera. Tar vi inte bort tandstenen så är det inte heller bra för katter med blåsljud. Nu blir det ett par timmar med nervös väntan innan de ringer och jag hoppas och ber till gud att de gör det och att han är vaken och pigg.Min lilla bebbe älskar dig så .....

1 kommentar:

Caroline sa...

näe usch och fy hoppas allt gick bra med eran lilla "bäbis"