10 juni 2010

Torsdag den 10 Juni 2010

Bra dag sov till halv åtta, lite sur dock för klockan stod på ringning till 8. Men smirre bus tyckte allt att matte skulle upp och vad gör man inte för lite lugn ;) Väckte en ännu tröttare dotter ( hon hade bett mig ) och sedan tog vi vår morgon promenad, denna vecka hittills alla dagar utom onsdag. tycker jag är bra och så cykling på kvällen.Det artar sig bra ;) Idag har jag hunnit med en hel del som jag skulle gjort för länge sedan, sånt som att köra saker till röda korset och lämna gamla kläder till emmahus. Skönt att det blev gjort :) jag har också varit på massage :D underbart mår som en prinsessa just nu och det förtjänar jag och eftersom jag fick värsta spelet i går å tänker jag då inte cykla ikväll utan faktiskt vila mitt knä ( som värker som fan själv)Nu sitter jag och räknar minuterna innan min älskling kommer hem, saknat honom massor denna vecka ska bli så skönt att ha en snarkare bredvid sig i natt ;)Håller på att laga mat med ( det märker ni va ;) ska överaska alla med svensk husmanskost, pannbiff sås och potatis med massor med stekt lök och grönsaker, så ikväll lär jag vara poppis av familjen alla bara älskar detta.
I morgon ska smirre till farbror doktorn, han misstänker nåt för när svärfar kom med katt buren blev han skit sur, tror att han förknippar den med obehag och ännu har han inte satt en tass i den hmm får väl se hur go och glad han är i morgon bitti, fastande och allt :/ men har man tandsten som treåring måste man ta bort det annars kan ju tänderna trilla ut och det vill vi då inte.

Ha nu en kanon bra torsdagskväll Kramizar :D

Inga kommentarer: