27 juni 2010

Söndag den 27 Juni 2010

Söndag kväll och jag är slut som artist ;) Det tar på krafterna att fira midsommar och helst om man dras med en jäkligt envis förkylning. Gårdagen firade vi halva dagen på Öland och kan säga att Borgholm visade upp sitt sanna sommar jag :D solen sken och varmt var det, inte så värst mycket folk ( konstigt nog) löpsedlarna skrek ut det vanliga kaoset men när man pratade med dem som varit ute på kvällen hade det varit lugnt. ja jag är bara glad för det S hade haft skit kul på fredagen och hann bara vinka lite till oss från strand men så länge hon är glad och nöjd så är vi det med. åt pizza på Mama Rosa men så hutlöst dyrt, billigare med en familjepizza och äta den ute någonstans i stället, så får det bli nästa år. Men grabbarna tog sig en tur runt stan och vi med, hamnade ett tag på grannens båt och ja jag klev ombord och satt en stund. Visst pulsen var lite högre men båten satt ju fast så vad tusan kunde hända ;)Kom av med livet i behåll med, tänk om man ändå vore en båtmänniska....
Vi lämnade dock öland tidigt, har knappast hänt någon gång innan men grabbarna ville hem så efter en glass ( ett måste) så åkte vi hem och klockan var drygt 9 kanske :0 har väl aldrig hänt innan men men någon gång ska vara den första. Sedan blev det slapp vid tv till elva sedan stupade mannen och jag i säng, sket slut.

I dag söndag har det inte hänt så mycket varit för varmt, men jag har rensat alla mina 5 land och nu är de fina, en vecka till förhoppningsvis för gud så tråkigt det är att rensa och helst mina stenhårda land, det dammade friskt ska ni veta. har hunnit tvätta lite med bra torkväder. Vi har avslutat denna dag med att grilla och mysa lite för i morgon åker min älskling igen. Det som är kvar av kvällen tänker jag bara vara inga måsten eller något annat, tyvärr är det ju inget på tv så det blir väl att flippa runt bland kanalerna.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll :D

Inga kommentarer: