26 juni 2010

Lördag den 26 Juni 2010

Är trött men belåten efter fredagens festande ( inte med alkohol dock )tror att jag ätit mat för en hel vecka och det känns i magen...den gör ont. Men jag hade skit kul och fick träffa nya människor som var super trevliga. Så min fredag kan bara summeras på ett sätt och det är succé ;)

Idag är det då lördag och som vanligt ska vi över till Öland, under alla år som K och jag varit tillsammans har vi bara missat Öland ett år och det var för tre år sedan då vi tillbringade den på akuten istället. I går hade min älskade make badförbud och det funkade tror dock att han var sugen på att bada men poolen finns kvar och det går att bada nykter med eller hur ;)S är ju redan på Öland och ja jag var en sådan där jobbig mamma i går och messade hela 2 gånger ;) allt var lugnt och hon hade skit kul :D det gjorde mig glad och lugn. Idag messade hon och väckte oss ordentligt eller mig i allafall, har någon jäkla mistlur som mess signal och det lät värre än tåget snacka om brutal väckning. Men solen skiner så varför ligga i sängen. Jordgubbsfrukost och njutning av lugnet på altanen kissen och jag är inte helt fel det heller. Maken tänker jag väcka sent, ju mer han sover desto roligare är han sedan ;)Nu ska jag åka och hämta min tårta som jag glömde på verkholm i går, de ville inte ha den så då tar jag hem den igen, de är inga tårta älskare precis där ute men det är ju vi ;) så varför slänga när man kan äta. En riktig grädd tårta med massor med jordgubbar mumma det.

Ha det nu så bra och ta hand om er, njut av sol och varandra :) kramizar från lilla mig

Inga kommentarer: