12 juni 2010

Lördag den 12 Juni 2010

Måste bara få säga att Kisse missen smirre mår bra :) Fick hem en groggy kisse som var ovanligt lugn och snäll hela eftermiddagen och kvällen och även natten, sovit som en klubbad säl. Narkos tar tydligen all kraft ur en kisse med. de hittade inget blåsljud efter operationen så det var tydligen falskt alarm men gud så rädd jag blev. Man fäster sig vid dem mer än man kan tro. Fick då sov morgon då smirre sov till halv åtta :0 Har väl aldrig hänt innan ( kanske ska söva honom oftare ;) ) S och jag gick vår promenad innan frukosten och K gick och handlade frallor ( jag åt ingen )skönt att gå men gud vad det blåser man flyger nästan bakåt. Tanken idag är att jag ska måla på garaget :0 om jag inte blåser ner eller färgen, får binda fast oss vid stegen. Stegen ja det är ett stort problem som jag ska övervinna med, jag ska uppåt. Är inte så glad i höjder och båtar men utmanar mig själv hela tiden för att lära mig att förstå att det inte är farligt...bara lite läskigt ;) Kan säga att jag lyckas bara halv bra. Men måla ska jag, det är något som jag kan och tycker är roligt, K får krypa på vinden och det vill jag då inte, vem tusan vet vad som kryper där :/ massor med läskiga saker.

Näpp här blir inget gjort :)

Grattis i dag säger jag till mitt bonusbarn som fyller 17 år :)

Inga kommentarer: