25 augusti 2011

Vilket väder.....

Är det vädret el är det förkylning på G :/ Hur som helst är jag trött, sjukligt trött. Orkar inget men gör allt ändå, sover skit dåligt om nätterna, drömmer konstigt när jag väl sover ja just nu är livet upp och ner. Saknar min man med, han är hemma när jag jobbar och jag är hemma när han jobbar :( visst är bra att han har jobb men det vore kul att ses mer än på helgerna. Köket går framåt med stormsteg, idag kom luckorna upp på överskåpen och det är även dragen el och belysning insatt i de skåpen, blev kanon fint. Nu väntar jag bara på spisen för det är jobbigt att ha en spis med endast två fungerande plattor på och de är inte så värst bra heller, i oförsig lagar jag inte mycket mat så  ;) Ikväll tänker jag bara slappa orkar inte ta mig för något alls, borde plugga men eftersom jag känner mig överkörd av tåget får det vänta tills i morgon. Ha det så gott kramizar :D

Inga kommentarer: