24 augusti 2011

Ja ja det går .....

Stressar och känner mig allmänt hängig, känner att nu är det snart stopp. jag orkar inte ha det så här och måste få ett stopp. Matten sliter jag med som ett djur känns det som, har varit i Kalmar idag (igen) och gått igenom massor, en del gick väldigt bra och vi hade flera väldigt bra resonemang om matematik. Läraren gillar att resonera om matematik och vill att alla ska prata matte inte bara skriva tal och räkna, det är mer än bara siffror man ska tydligen förstå skiten med ;) Men för att någon gång få ett slut på denna utbildning så fortsätter jag att slita och stressar :/ Jobbigt för kropp och psyke men ännu jobbigare att ha det efter sig hela tiden. Nog om detta.
Dagen har annars varit bra, inte slitit för mycket och så slutade man ju ganska så tidigt, det är skönt. Hem och det var tomt, konstig känsla någon brukar alltid vara hemma men det är precis som det ska bara att vänja sig. Dottern var och skrev på kontraktet idag så den 1 Oktober flyttar hon, igår kollade vi igenom hela IKEA tror jag , finns en hel del där men allt kostar och är det något hon måste lära sig är att man kan inte få allt som man vill ha på en gång man får spara som alla andra. B och J kom förbi en sväng och vi pratade bort en stund, alltid lika trevligt :) Nu blir det lite arbete på datorn och sedan en rejäl promenad, trött är jag men det stoppar mig inte :D
Ha det så gott, kramizar :D

Inga kommentarer: