19 augusti 2011

19 Augusti 2011

I dag min älskade mamma skulle du ha fyllt 65 år, det är 12 år sedan då dog och jag saknar dig var eviga dag. Var nere hos dig och satte rosor på din grav och önskade igen att jag fått krama om dig, känna din hud och din doft. Kommer inte ihåg den längre men jag minns hur len du var och hur du kramade mig. Ibland skulle jag ge vad som helst för att få en kram av dig igen, bara se dig höra din röst och att du mådde bra.....



Idag när jag vaknade var det med en hemsk huvudvärk och regnet öste ner, kändes inget bra måste jag säga. Men dagen har gått bra, även fast jag varit utan värktab ( TREO) men jag är trött nu, trött och ledsen och allt känns lite hopplöst. Vet att i morgon är allt bra igen, det är just denna dag som är jobbig men det går man har ju inte så mycket till val, bara att acceptera och gå vidare. Sitter och lyssnar på Blackmore´s Nights och det är lagom, lagom lugnt och vemodigt. Ikväll blir det att tända lite ljus och mysa framför tv med min älskling och njuta av att det är fredag och en hel helg framför oss, en helg fylld med roliga saker. Kräftskiva och fälttävlan :D

Kram på er alla ....

Inga kommentarer: