21 augusti 2011

söndag, frisk luft, hästar och bränna i ansiktet....

Vaknade vid halv tio cirkus, skit slut. la oss runt halv tre och man är ju inte riktigt van vid de tiderna precis. Men förbannat kul had vi, massor med skratt och underbara människor som jag är så glad att jag får umgås med. Åt alldeles för mycket mat dock så det fick jag lida av men idag är det borta så varför gnälla.
Idag söndag då ja det var dags att vara åskådare igen och jag begav mig till Udden för att tillbringa förmiddagen där, blev dock lite ändrat, M var flyttad från 12 till 15.10 så det blev en heldag för när jag väl var där kunde jag ju lika väl stanna :) Så jag har haft en kanondag utomhus, massor med sol ( det märks i ansiktet, illröd) frisk luft och en del hästar med ;) Massor med kort men eftersom jag inte har en aning om vem jag fotat så lämnar jag över dem till syster yster så får hon ta hand om dem. Det gick väl så där för M och Chezzie i dressyren ( hon gick på bakbenen enl syrran) hoppningen 2 pet och fälttävlan gick det utav hel... men troligen ingen placering. Den andra som M red Poppie vet jag inte riktigt hur det gick med dressyren el hoppningen men terrängen gick bra, två små stopp är väl inget ;) Jag är hel nöjd med min dag och det har varit skönt att vara hemifrån med, inget bråk el så men bara slippa alla måstena som är när man är hemma, de får jag ta i morgon istället. Nu har jag färgat håret på sonen ( svart) och i morgon ska han göra nåt som jag inte är så glad över men han är 18 så vad kan jag säga. Han ska pierca sig ( igen då) ja ja det går ju att ta ur så....

sängen nu för i morgon bitti är det dags att gå upp tidigt, måste plugga inför eftermiddagen när jag har en dejt igen med Reza ( matte läraren) så håll gärna en el två tummar för mig, det lär behövas. Ha det gott och kramisar :D

Inga kommentarer: