26 augusti 2011

Stort hårigt problem.....

Har ett problem, ett stort och hårigt problem.Äe min älskade katt som driver mig till vansinnighet snart. han har en ful ovana att vakna mellan 3 och 4 och då ska självklart matte med vakna, skriker, spinner, springer runt, hämtar leksaker, ställer sig på mig och bäddar.När man sover som bäst så blir detta väldigt jobbigt, vi har prövat med allt men inget hjälper :/ så idag när klockan stod på halv fem ( urk) så blev jag då inte så glad över att behöva vakna 03.15 :( Men i morgon är jag hemma och ska plugga och då ska jag banne mig hålla honom vaken hela dagen, väcka han så fort han sover, jäkla katt vad jag älskar honom men inte natte tid ;) Idag har dottern och jag varit på IKEA och tömt det totalt, nja inte riktigt men nästan ;) Hon flyttar inte förrän om en månad men är så glad och förväntansfull att hon bara måste handla "lite" mm lite visst men hon är nöjd och då är jag ju det med för jag slapp betala ;)Blandade känslor inför denna flytt men vänjer mig nog, en dag i taget....
idag var min älskade syster yster här med ett helt spann med kantareller :D så snäll så. I morgon ska jag steka till dem och sedan frysa för en mörk vinterkväll ta upp dem och ha till en god köttbit el en varm macka. Nu är det allt fredagskväll och jag är skit trött, har lite att göra sedan blir det allt sängen, mannen och sonen ska till Emmaboda Power Meet i morgon men jag måste plugga så jag får allt stanna hemma.

Ha det så gott alla som läser, om det nu är några. ni är väldigt tysta.....

Inga kommentarer: