27 augusti 2011

Soligt och jag blir så glad :D

Vilken underbar dag detta har varit, har slitit som ett djur med matten ( liten vit lögn då ;) Men har faktiskt pluggat. Har tvättat ett berg med tvätt, fattar inte var alla skitiga kläder kommer ifrån, el det gör jag ju för det byts i tid och otid. Ska bli intressant att se om det blir någon skillnad nu när dottern flyttar. Många säger ju att det blir billigare, mindre vatten, el mm så det ska bli intressant....
I går hade jag ett allvarligt samtal med min katt, förklarade att han måste sluta med de här fasonerna att väcka oss. Vill han upp så får han allt roa sig själv tills vi vaknar, som ni förstår fick jag inga vettiga svar tillbaka men idag sov han till halv 4, jag sa åt han att sova och han la sig igen :o vet inte vem som blev mesta chockad jag el katten ;) Men eftersom mannen och sonen drog till Emmaboda Power Meet så blev det ingen sovmorgon i allafall. Men vem fasen behöver sova när det är strålande sol utanför. Tyvärr har mina elaka munsår satt stopp för någon vistelse utomhus men jag har sett solen och när den började gå ner bakom träden gick jag ut och räffsade efter sonens gräsklippning, hatar dessa strängar som blir. Nu ska jag ta in tvätten och sedan se klart min serie. kommer ni ihåg en serie som hette " Mitt så kallade liv" som gick på 80 talet? det är den som jag plöjer igenom, ganska komiskt att se men ändå bra. Ha en trevlig lördagskväll nu och ta vara på sommar värmen, kanske är sista chansen :D

Inga kommentarer: