29 augusti 2011

Dan före dan...

Sitter här hemma och har ångest, ångest över min rädsla att misslyckas igen. I morgon gäller det, i morgon tentar jag igen och nu måste jag klara mig annars skäms jag ihjäl :/ Har ont i hela kroppen känns som värsta influensan, munsår som heter duga, problem att sova och hela tiden mal det i huvudet. Dessa matte tal som snurrar, tabellerna, plus/minus och dela med /gånger. Gjorde ett test på datorn för en stund sedan och jag klarade hela tabellen med endast två fel så helt dum i huvudet kan jag ju inte vara. Det största problemet är nog att man inte vet, vet hur upplägget är i morgon, ska vi sitta och diskutera, resonera matte el ska vi räkna eller... ja ni märker det är skit jobbigt. I natt väcktes jag av mannen som sa att jag låg och grät och jag minns bara att jag drömde om 8 ans tabell. Just nu känns allt nattsvart och självförtroendet är så lågt som det kan bli, men vad kan jag göra mer än att bita ihop, åka in i morgon och helt enkelt göra så gott jag kan. Antingen klarar jag mig el så misslyckas jag igen...
                                                                     ÅNGEST

Inga kommentarer: