7 augusti 2011

Borta Bra men Hemma bäst :D

Hemma igen och det känns bra. Vi har varit med om något fantastiskt dottern och jag och det börjar sakta att smälta in nu, alla upplevelser. När vi körde över Öresundsbron i fredags vid halv 6 tiden så applåderade alla, alla ville hem. Inte för att det varit tråkigt eller så men bara för att det kändes bra nu, man orkade inte med mera upplevelser och man behöver tid för att smälta dem man fått. Kan säga att känslan att få krama om sonen och maken var underbart, insåg att jag saknat dem mer än jag trodde :) Och sängen ska vi inte snacka om, den är underbar. Men bland det bästa av allt var ändå att få sig en knäckebröds skiva om det är något som jag saknat dessa dagar så är det Wasa rågrut. Fick en välbehövlig sov morgon och lördagen gick i ett sakta tempo, underbart. På kvällen var vi hos B och J och grillade och att en köttbit kan vara så god :) tzatsikin med eller svensk mat helt enkelt. Nu är det absolut inget fel på den Italienska maten, den är kanon men så mättande och så onyttig men alldeles underbar ;) Trodde allvarligt att jag gått upp minst 5 kg men vågen visade snällt på 1.3 kg så i morgon kör vi igång igen stenhårt för att nå målet. Idag fortsätter jag att tvätta och komma in i de normala gängorna igen, det går lite trögt men  men . Ska även sortera in alla fotonen och sedan dela med mig av allt underbart som vi fått uppleva :) ha det bra så här en söndag och det regniga vädret :) Kramizar

Inga kommentarer: