14 augusti 2011

Söndag förmiddag och den bara går och går ...

Söndag förmiddag och jag kämpar för att vakna till, är så trött så :/. Mycket i huvudet just nu så kroppen försöker väl stänga ner mig lite för att klara pressen. Jobbet är bra i allafall och jag har haft en bra helg. I torsdags var jag på RIX FM och kollade in folk och fä, riktigt trevligt :D I fredags var det lugnt men sedan på lördagen tog jag med mig B in och vi hade det så roligt så. Gick omkring och kollade in folk, fikade och pratade. Sedan fastnade vi på Larmtorget och NO tjafs :) Skrattade så jag tjöt ;) detta band var kanonbra och snacka om att de bjuder på sig själva. Har aldrig sett el hört dem förut men inser att jag gått miste om något skoj :D. Har soterat kort och bråkat med datorn hela helgen och det kommer komma mer bilder men just nu är det bara jobbigt att få dem i rätt ordning, lite har kommit ut på facebook, men det finns massor av underbart kvar att dela med sig av :) Idag ska jag plugga matte men det går så där, ingen inspiration, inga bra böcker och i det stora har jag igentligen inte en aning om vad det är jag ska göra :!!! Men som vanligt så ler jag och låter omvärlden tro att allt är bra.....
Mannen jobbar och det är ju bra men saknar honom ändå, är ju van att ha han hemma om helgerna i allfall, men glad för hans skull så det är bara att le och låta dagen fortgå....


Nähe, la ut en förfrågan om matte böcker på faccan men än inget gensvar, alltså har väl inga några böcker elller skolbarn kan man tro :/ ha en bra söndag det tänker jag i allafall ha, Kramizar
ps lite bilder från branden på M-ås bruk :/

1 kommentar:

nettan sa...

vad är det för matteböcker du ska ha?