30 augusti 2011

Dagen G ....

. Idag gjorde jag det, det jag kämpat för sedan 08, jag klarade min matte :D ingen absolut ingen kan vara gladare än jag just ikväll och det förtjänar jag ;) Kan säga att jag var riktigt nervös när jag körde in, tur som attan att sonen var med och pratade bort mig lite ;) Släppte av han vid körskolan och sedan ja ni skulle bara veta. J och jag blev manglade, och vi bara vimsade runt. R sa flera gånger att han inte förstod varför vi var så vimsiga när det gått så bra innan :0 kan ju undra varför ;) Nervösa säger jag bara men efter tre timmars slit, så ja han sa bara el inget igentligen vi fick läsa mailet som han skulle skicka till Lena  och där stod det GODKÄNDA :D trodde jag skulle explodera, tårarna steg i ögonen och jag kunde inte prata, stackars R han fick två kramiga tjejer runt halsen ;) sedan  gick vi och jag sa adjö till Linneuniversitetet för denna gång, just nu känns det ALDRIG mera men man ska aldrig säga aldrig :) Hämtade upp son och dotter och vi åkte och firade på IKEA :) åt gott och mös bland allt folk, precis lagom ;) Hem och jag har bara varit för jag är slut, totalt slut i hela kroppen. I morgon öppnar jag och ska fira med tjejerna på jobbet :) Så jävla glad är jag :D

Kramizar på er :D

Inga kommentarer: