28 augusti 2011

Flyter omkring lite ....

Söndag och jag flyter omkring, inget vettigt blir gjort :/ Tragglar tabellerna som tusan och ja jag tror faktiskt att 8:ans sitter där med nu. Sedan hänger det väl på om nerverna gör mitt liv till ett helvete eller om de är snälla ;) Men just nu är allt svart och tråkigt, ingen lust med något alls, allt går liksom på rutin och jag bara vill att det ska vara över så jag kan andas igen och gå vidare med mitt liv. Lämna skolan och dess värld bakom mig och få behålla mitt jobb, det är det jag önskar mest just nu. Så jag fortsätter att traggla tabellerna och försöker förstå det andra sen kan man bara göra sitt bästa och få läraren att förstå.
Har precis varit ute på en härlig promenad med grannen, skönt att få ventilera lite skit och få frisk luft samtidigt. Önskar dock att jag var nere på Udden och såg mathias hoppa men nej då läppen är där och bråkar med mig så ingen heldag utomhus inte :/ Har dock pratat med syrran och det var visst ett pet på 110 och det är bra för att vara debut :D så stolt över honom :D

Ha en bra dag och njut av solen, kramizar

Inga kommentarer: