2 augusti 2010

Måndag den 2 Augusti 2010

Japp då har vi lämnat sommar månaderna och börjat så smått att gå mot höst, inte för att det stör mig. Känns som att man fått sol men skulle gärna ha lite till ;) Är trött idag, la mig runt halv tio och somnade sov till halv två när jag vaknar med en otrolig järnsmak i minnen = näsblod :/ Fick gå upp och skölja munnen för den var full med blod, väldigt äckligt måste jag säga, sen blödde jag till halv 4 :/ somnade och blev väckt kl 05.00 av väckarklockan så ni förstår att jag varit seg idag men barnen har hållit mig i gång. Slutade vid 13 tiden och cyklade hem, som tur var regnade det det inte. Blev en tur till kalmar med familjen, tänkte att det var bäst att hålla mig sysselsatt. Blev ett lyckat besök :) hittade skjortan som en jobbarkompis hade köpt i förra veckan och nej jag skäms inte för att jag köpte en likadan, den är skit snygg. Handlade den på cubus. Dom hade en hel del men inte handlade jag nåt mera nej då duktiga jag, bättre att ha mat på bordet. Om ni bara visste vad jag längtar till slutet av augusti för då kommer det en LÖN :D sen vill jag då inte att det ska bli slutet på augusti då skolan börjar då eller ja lite vill jag att den ska börja, lite blandade känslor som ni märker. Var en sväng på IKEA med och dottern handlade mer saker till sitt rum, är så himla fint.

Nåt annat roligt är att vi bokat hotell i Göteborg, ska dit ett par dagar framöver och det ser jag fram emot, lär väl regna men det har inte hindrat Fam Hansson från att ha roligt ändå, finns ju regnkläder liksom ;)Det blir vår lilla mini sem i år. Resten av semester går till att fortsätta med våra hus projekt, fönsterna är ju klara nu :D så det är väl snickeri på garaget som gäller, ja ja vi hinner med köket med menar det kan man hålla på med i vilket väder som helst men garaget måste göras innan hösten är här...alltså blir det lite prioritering som ni märker. Nu ska jag kolla film tror jag, The last Song om jag inte somnar förstår ;) ha det så bra kramizar :D

Inga kommentarer: