30 augusti 2010

Måndag den 30 Augusti 2010

Vaknade av regnet i morse, lät så mysigt eller det var mysigt att ligga i en varm säng med min älskling bredvid ( som inte snarkade). Somnade dock om och när mannen sedan gick upp var jag helt väck, men min puss fick jag i allafall, den är super viktig eftersom han åker ifrån mig, tänk om det skulle hända nåt och jag inte fått pussa han hej då :/ hua mej slänger de tankarna åt skogen. Sov dock vidare igen då och vaknade halv åtta när Gry började prata i mitt öra ;) hon är för härlig ( tycker jag). Åt frukost med en väldigt förkyld son, vad nu det kom ifrån. Är det så att man ska bli förkyld så fort skolan börjar för min näsa rinner med och jag nyser stup i kvarten :/ gillas inte alls. Är tveksam till att han stannar i skolan ända till kl 16.00 idag, men det vore ju bra om han gjorde det. men är man sjuk så är man fast ibland kanske man känner efter för mycket ;)

Är faktiskt lite nervös inför skolstarten idag, känns som jag är noll förbered. Har inte ens schemat utskrivet och inte har jag fått alla mina böcker och inte... ja jag kan hålla på länge och det känns lite skit. Men jag har bestämt mig för att åka in och ta emot all info och sedan oroa mig. Det funkar ju det med. Och så kom sonen hem då :/ trodde faktiskt att det skulle gå lite längre men men man får hoppas det går över snabbt istället.
Något jag ser fram emot dock är att träffa M igen och ev får jag kanske se tjejerna också, kommer kännas konstigt att inte vara med dem längre.

Tänk om ändå bibblan kunde ringa :/ Vill ha min bok. Nu ska jag ta mig ett snack med sonen och trycka i honom vätska sedan bädda ner han i soffan. Ha en bra måndag :)

Tjingelingen

Inga kommentarer: