16 augusti 2010

Måndag den 16 Augusti 2010

Vet ni hur trött jag blir när nätet inte funkar som det ska :/ jag har alltid pratat bra om NetAtOnce fastän alla säger att de är skit, det har alltid funkat men i går och idag har det bara strulat och inte gör det saken bättre att det är ett gäng spelsugna grabbar på nedervåningen som inte är speciellt glada, men vad gör man ?
Dagen har dottern och jag IGEN tillbringat i stora staden Kalmar och IKEA. Nu äntligen verkar det som om dotterns rum är färdig möblerat och jag måste säga att det är skit snyggt där nere. Hon har stil min dotter ;)Önskar att mitt sovrum såg likadant ut :/ Men det lär bli fint någon gång i framtiden ;)Har så många drömmar och det är dom som håller mig igång, alla mina önskningar om hur jag vill ha det börjar sakta men säkert ta form, det är långt ifrån klart och det lär dröja men så länge jag vet om det så är det okej.

Är lite sur på min dotter, hon är en fresterska :( Hon har på något konstigt sätt fått ner True Blod till sin dator, program som ska sändas på tv nu i höst. jag vill se dem på tv men hon är elak och ser dem när jag sitter här vid datorn och jag hör, plötsligt är min engelska på topp och jag fattar vartenda ord och ser det fram för mig :/ Kan ju säga att det är svårt att låta bli att vända på sig och små titta titt som tätt. Tror att jag ska vara elak tillbaks och sätt igång en dvd där hon sitter, är så sugen på att se The Runaways. Så får det bli. ha en fortsatt trevlig måndagskväll :)

Inga kommentarer: