3 augusti 2010

Tisdag den 3 Augusti 2010

Tisdag och jag vaknade idag och trodde det var fredag, vilken önskan. Vill inte att veckan ska ta slut men är så skit slut så jag känner att jag behöver ladda om batteriet, brukar laddas när jag jobbar med barnen men just nu verkar det inte fungera. Vet dock inte varför :/ lite jobbigt men så är det. Inte kom jag i säng i går inte, nä då S hade fixat en film, The last song. Vi har pratat om filmen ett tag och jag tyckte varför inte, gillar Mily cyrus både som skådis och sångerska. Filmen var bra så bra så jag grät floder, den berörde mig på ett sätt som jag inte trodde den skulle göra, nu är det ingen snyftare utan en drama men om man har upplevt det som händer så känns det jag lovar.Se den men ha ett ton med papper bredvid och en stor skål med popcorn :)



Ett annat problem som jag bråkat med i två dagar är min ena lins :( Känts som om jag haft ett katthår emellan linsen och ögat och det hat känts vill jag lova, jäkla så irriterande det har varit. idag på rasten tänkte jag att fasen jag får ta ut den och tvätta av dem lite och det gjorde jag. Hårstrået hittade jag på en gång och skit glad blev jag... i ca 3 sek. Det var inget katthår :( det var en spricka i den. Alltså bara att släng eftersom min rening gjorde så den gick i två bitar. Så surt alltså linserna var två dagar gamla, ringde Optikern och visst jag kan komma och hämta i Kalmar. Nä då inte i dag, så kul ska vi inte ha så det får bli på torsdag när vi ändå ska in på Riks Fm festivalen. Men visst är det surt nu är det glasögonen som gäller och jag är ju inte så van att ha dem på heltid precis men eftersom jag är jag så blir det bra det med ;) Nu blir det duschen och sedan mys i soffan till Mord i Midsomer, sista delen ikväll :/ men jag lär säkerligen överleva det med. ha det nu så bra kramizar ;)

Inga kommentarer: