30 juli 2010

fredag den 30 Juli 2010

Ja då var det snart slut på juli med :/ nu helt plötsligt börjar jag inse att det snart är dags för skolan igen, blandade känslor. Jag är nervös för C-uppsatsen men med M vid min sida kommer vi klara allt för vi är super vi två ;) Samtidigt är jag livrädd för att skriva den där jäk... C-uppsatsen för det är en sån viktig sak och tänk om jag inte klarar det? tänk om jag verkligen suger...ångest ångest. Men jag ska inte låta den stoppa mig för nu är det snart slut, bara en termin kvar sedan har jag klarat 4 år på Universitetet. Lite stolt över mig själv är jag och helst för att jag vet att det finns folk som inte trodde jag skulle klara det, att jag skulle ge upp men de som känner mig vet att jag kämpar för det jag älskar och jag älskar att arbeta med barn, de är kryddan i livet. Ångrar mig inte en minut även fast mag katarren sliter i min mage och ångesten nästan knäcker mig, jag ska klara det och kommer så göra :D
Idag har det varit bra ute väder så det är där jag och mina kolleger + barn har tillbringat dagen. Nu är det dock fredag och det är inte helt fel det heller, skulle ha vandrat ikväll och i morgon kväll på kajfesten men det blev inställt så jag ska bara gå dit och kolla läget lite, bara vara utanför har inte råd att gå in heller för den delen är luspank. Sparar hellre de pengarna till Göteborg.

I natt har jag sovit så underbart gott, det har varit totalt svart i sovrummet. Vi satte ju upp rullgardiner när vi bytte fönsterna så mörkt och skönt det blev ;)passar mig väldigt bra är dock lite rädd för att man kanske sover bort mer än vad man behöver pga mörkret.

Nu ska jag bege mig ut i internet världen och leta upp ett bra hotell i göteborg som inte tömmer plånboken, för finns det lite kvar så blir det Ullared på hemvägen och det gillas verkligen :D

Ha en bra fredag med era nära och kära... Kramizar :D

Inga kommentarer: