9 juli 2010

Fredag den 9 juli 2010

Tro mig jag gnäller sällan över sol och värmen men i dag, just idag har det varit lite för varmt även för lilla jag då ;) Har dock legat och solat en stund men när jag fick svarta fläckar framför ögonen så gav jag upp och gick in, katten gjorde mig sällskap han vet inte vart han ska vara stackarn. I går torsdag jobbade jag ett par timmar och det var underbart, älskar det varenda minut. Barnen badade och njöt av värme och bus precis som det ska vara när man är barn. Tyvärr var det lite andra saker som nästan drev mig till att göra olagliga saker men förhoppningsvis hjälpte det att ringa, jag hoppas det annars anmäler jag personen för djurplågeri :/ Hem och då var min andra hälft hemma min älskade man och jag blir så glad varenda gång jag ser han, tänk att man kan känna så efter 23 år :).

Annars flyter mina veckor fram i lugn takt, gör lite utflykter hit och dit men mest till Öland ;) Gillar att ligga vid stranden och njuta av sol och bad, tyvärr är bilresan inte lika kul men vad gör man. Denna helg är min syster nere från storstaden och jag funderar på att åka över en sväng och fira henne hon har ju fyllt år liksom :) Och så får jag ju åka över bron igen då ;)

Idag stack mannen och sonen till ett ställe och hämtade virke, det ska vara till garaget men när han var där hittade han även virke till taken med och billigare än det andra stället så det tar vi sa jag och log. mm det kan hämtas i aug-sep :( mindre kul men jag låter inte heller detta nedslå mig utan ser med optimist fram emot att en dag få mitt kök klart.

S stack precis ut och sprang :0 tok stollan men känner att det vore skönt..inte att springa ( jo igentligen men det tränger jag långt bak )men att ta en rejäl promenad, undrar om jag får med mig mannen tro? det märks annars kan jag gå själv ;)

Ha en bra fredags kväll det ska jag ha :)

Kramizar

Inga kommentarer: