3 juli 2010

Lördag den 3 Juli 2010

Lördag morgon eller förmiddag igentligen, mitt liv just nu är behagligt och jag älskar att bara vara. Efter att ha stressat och haft ångest en längre tid känner jag äntligen att allt lägger sig och det känns underbart. Jag planerar inget utan tar dagarna precis som de kommer, känner vi för nåt så gör vi det annars blir det solen på gräsmattan utanför, har ännu inte kommit till stranden men det är okej ändå.Hela veckan har bara försvunnit och eftersom vi igentligen inte gjort så mycket mer än att tvättat igenom alla sängkläder mm så var det riktigt trevligt att träffa gänget i går kväll igen :) alltid lika kul att sitta oh snacka och äta gott. Dottern jobbar och står i värmen och hon älskar väl inte varenda minut när hon hör oss andra prata om hur vi solar och myser men hon är desto gladare när löningen kommer ;)

I går fick sonen glädjande besked från skolan :D han har kommit i på sin linje och det känns så Jäv.... bra, han är överlycklig och det förstår jag. Det är vi med ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men nåt hoppas jag dock ska hända, blir en sväng ner till Nabben och Nabbedagen och prata lite med Anette och titta på hennes smycken :) dom gillar jag, har ni inget för er så ta en tripp vet jag. Näpp ska prata lite med maken och sedan läsa ur min bok som sagt var jag är ju ledig så varför stressa, jag hinner ju med allt jag ska ändå...

Ps Nettan det gör inget att du lånade min bild :)

kramizar :D

Inga kommentarer: