22 juli 2010

Torsdag den 22 Juli 2010

Ikväll är jag sket slut, brukar inte klaga men arbeta i denna värme är inget roligt. Önskar att man kunde gå till stranden med de stora men de är för många för att jag ska våga det, vill ju inte att något ska hända mina gulle fjun ;)Men allt går och snart kommer vi slå världs rekord i att dricka vatten, till och med barnen börjar titta lite konstigt på oss när vi om och om igen frågar om de inte ska dricka lite... men vätska behövs det märks för konstigt nog slocknar de flesta när vi vilar.

Maken kom hem idag och ska vara hemma i tre veckor UNDERBART. Ska bli så skönt att ha honom bredvid sig i värmen ;) snarkande och så vidare.....

Nu blir det sängen börjar tidigt i morgon men S är på Öland så jag lär inte sova förrän jag hör nyckeln i låset och jag hoppas det inte blir för sent för då blir det en jobbig dag i morgon. Sov gott nu om ni kan i värmen, var nyduschad för så där 15 min sen men är lika varm igen :/ men inte klagar jag bättre det här en 20 minus och en halv meter snö.

Inga kommentarer: