27 juli 2010

Tisdagen den 27 Juli 2010 Saknar en ängel idag :`(

Tänk vad fort ett år går, 365 dagar och ett antal timmar och min och sekunder. Det hände en sak för ett år sedan en tråkig sak som satte ett djupt sår i mig och min syster med familj, ett sår som har svårt att läka. tiden läker alla sår säger man till någon som råkat ut för något hemskt och det gör det eller läker vet jag inte man vänjer sig helt enkelt att fortsätta sin vardag. Men ens tankar kan man inte slippa ifrån inte heller alla varför :`(
I dag är det precis ett år sedan som älskade busan lämnade oss, en gyllene ängel på fyra ben. Jag kanske låter sentimental och fjantig men detta är sorg som jag inte riktigt förstår, en sorg som gör ont. Hästen var inte ens min men jag har ändå följt henne från födseln och på något sätt har hon nästlat sig in i mitt hjärta och hon finns kvar där och jag tänker på henne ofta. Min sorg är också stor pga att min systers son tårar, smärta och en sådan ångest som gör ont i en själv ända in till roten av ens själ. Varför kan jag tänka men än idag får jag inga svar, Busans tid på denna jord var helt enkelt slut och vi får fortsätta. idag vet jag att det är fruktansvärt jobbigt hos min syster och hennes familj och jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde göra något för att lindra denna smärta men jag kan inte så idag skickar jag mina kramar och tankar till er.

Inga kommentarer: